Activitatea 1 Management de proiect
Se va organiza o primă întâlnire a echipei de proiect în care managerul echipei de implementare va prezenta proiectul. Nucleul echipei de proiect este propus prin prezenta cerere de finanţare şi este format din specialişti din domeniul de management, tehnic şi economic ai S.C. OTL S.A. şi ai Direcţiei de Management Proiecte cu Finanţare Internaţională din cadrul Primăriei municipiului Oradea.
Activitatea 2 Informare şi publicitate privind proiectul
2.1. Organizarea procedurii de achiziţie de servicii şi materiale de informare şi publicitate
Activitatea 3 Construcţie clădiri/extindere clădiri
3.1. Realizarea și recepționarea proiectului tehnic de execuție elaborat pentru realizarea construcției destinate Centrului de Cercetare Mecatronică;
Activitatea 4 Achiziţionarea de active corporale pentru C-D (echipamente IT şi pentru comunicaţii)
4.1. Organizarea procedurilor de achiziție active corporale pentru C-D (echipamente IT şi pentru comunicaţii; instalaţii, echipamente şi instrumente independente pentru cercetare) şi necorporale;
Activitatea nr.5 - Auditarea externă a activităților desfășurate în cadrul Centrului de Cercetare în Mecatronică
5.1. Organizarea procedurilor de achiziţie a serviciilor de audit extern
Se va realiza de asemenea un audit extern al proiectului, derulat de către câştigătorul procedurii de achiziţie a serviciilor de audit financiar extern, organizată în primele trei luni de implementare a propiectului.
Durata aferentă acestei subactivități este de: luna întâi până în luna a treia de implementare;
5.2. Efectuarea auditului extern
Auditul extern al proiectului va fi realizat în conformitate cu Standardele Internaționale de Audit și cu respectarea normelor legale în vigoare elaborate de Camera Auditorilor Financiari din România;
Durata aferentă acestei subactivități este de: luna a 4-a de implementare a proiectului, până în luna a 20 de implementare;